25 februari 2012

Oj nu har vi missat mycket

Just nu sitter jag på Grön Express från Kungälv och ska ta mig hela vägen ut till Ikea och jobba mitt äckliga stängningspass. Så sjukt trött på mina helger. Vill bara kräkas på dom!

I förrgår gick jag med folk från jobbet till Cheers. Trevligt men sen när vi begav oss till Peacock gick kvällen bara utför. Slutade med att jag kom hem klockan 06.40. Inte alls värt!
Somnade först 07.20 typ också. Och sen ringde Khim och väckte mig vid halv tolv vilket var tur eftersom jag hade lunch bokat med mamma!
Vi åt lunch på Operan sen gick vi mot stan och jag mötte Felicia. En saknad Felicia!

Sedan åkte jag hem och packade väskan för min turne i helgen. Mötte sedan upp Bella, Julia och åkte med Edward hem till Romelanda. Gud vad jag älskar att vara hos Jobson. Inte ett enda problem i världen når mig när jag är där. Det blir mer färder dit i fortsättningen!
Har ätit massvis när jag varit där också; godis, cookies, semla, fisksoppa med bakpotatis, sallad, korv, ägg, stekt potatis, scones, fruktsallad och druckit massa te!

Ikväll åker jag hem till pappa och myser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar