29 februari 2012

Effektiv tjej kallar jag mej

Hej!

Åh vilken bra dag det här blev, jag sa ju det! Ingen ångest, panik eller känsla av meningslöshet här idag. Kände mig nästan normal idag.

Gick med återvinningen och av en slump sprang jag på min fina Jennie :) Tur det för hon åker på semester en vecka på fredag och vi hinner inte ses innan dess.

Sen gjorde jag två ärenden innan jag mötte upp mamma för kaffe på Brogyllen. Hon hann inte stanna så länge tyvärr men jag satt kvar ett bra tag och läste tidningen, uppdaterade kalendern, ringde morfar och fick ett samtal från Ikea om att jag ska jobba logistik 06:00 till 10.00 imorgon!

När jag suttit där ett tag insåg jag att klockan inte var alls mycket och att jag ville vara ute! Så jag gick hem, bytte om till träningskläder och gick ut och sprang några kilometer i solen. Sanslöst underbart var det.
När jag kom hem igen gick jag och handlade. Och på vägen träffade jag en gammal vän, Jacob Rudin :)
Handlade, kom hem och satte igång med grytan som nu fortfarande står på spisen och kokar. Lär väl ta typ 50 timmar innan köttet är mört.
Bella är inte hemma än iofs, men hinner inte grytan bli klar får vi väl äta rester haha!

Det måste bli sängen tidigt ikväll eftersom jag ska gå upp typ halv fem imorgon bitti. Döden.
Men vad gör man inte för pengarna?

PUSS PÅ ER

1 kommentar:

  1. Du är min fina älsklinganna!!!! <3 Ville bara säga det :)

    SvaraRadera