22 februari 2012

Såååja

Nu ligger jag parkerad i soffan med Moa och en godispåse (andra för dagen) på magen med massa tända ljus i rummet :)
Känner mig rätt tillfreds men oron och ångesten finns där inne :/ Hatar att må såhär. Att aldrig känna sig helt nöjd med tillvaron o vara allmänt lycklig.

Som tur är har jag idag distraherat mig med hundar och fina kompisar!<3

Först promenad i pissvädret (allt jag gjort idag har iofs varit i det vädret) med Moa, Alva och Angelica runt Ruddalen.
Sen gick vi hem till dom och fikade massa onyttigt och pratade i timmar. Blev halvt uppäten av Alva ännu en gång medans Angelica sitter i soffan och asgarvar åt det :P

Sen tog jag med mig Moa och åkte hem en sväng. Sedan åkte vi hem till Julia och hennes lilla valp Zolo som var galen och vild! Saknar valp...
Där lagade Julia middag åt mig och jag lärde henne massa om hunduppfostran ;)
Sen köpte jag godis och åkte hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar