16 februari 2012

Ännu en dag utan arbete

Hej!

Ja nej asså jag har semester denna veckan. Kan vi låtsas som iallafall.

Efter promenaden med tjejerna igår så åkte jag och köpte gulaschsoppa och åkte hem till Matilda och åt lunch.
Stannade en stund efter också innan jag åkte hem för att möta Ann och rensa vinden.
Blev inte så mycket med det dock då vi gick upp tittade in och gick ner och drack te och åt mina kanelbullar istället ;)

Sedan kom Jesper hit och vi åt mat från Vino Pasta. Gott som fasen men börjar bli smått misstänksam mot den maten då det alltid är någon som blir halvkass efteråt.
Sen myste vi tills han åkte hem vid elva och jag efter många om och men somnade i min säng.
Har ju typ seriösa sömnproblem sen en dryg vecka tillbaka.

Idag vet jag inte vad som händer, har en miljard grejer på min to do lista så borde kanske börja beta av den.
Iallafall det jag kan göra här hemifrån.
Känner mig konstig idag så orkar nog inte gå ut i onödan :/

Puss å Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar