26 februari 2012

Daddydad

Godkväll!

Sitter i den gästbäddade soffan hos pappa och vill inte riktigt sova än.

Undrade lite smått varför jag kände mig yr. Kan ´det bero på att mitt kostintag idag bestått utav en dunderfrukost (vilket är skitbra!), tre ägg, fyra (jaaa fyra stycken) semlor, en kokt korv, chips och coca cola!
Jävla idiot säger jag till mig själv bara!

Jag hann ha uppföljning av utvecklingssamtalet med min närmaste chef idag iallafall. Bra där. Hon var nöjd med mig.

Ska egentligen träffa Hanna imorgon bitti, men vet inte hur det blir med det nu eftersom jag måste åka hem till Övre Djupedal och hämta mina Siba-kläder som jag inte tänkte på att ta med.
Får se hur arg min Hanni blir på mig...:/

Efter 4.5 timmar på Siba ska jag iallafall åka till ett lunchställe på Prinsgatan och fira världens bästa John som fyller hela 18 år! Min bror tänker jag kalla honom. Vi levde ju som syskon i många många år.

Nu säger jag godnatt här, för min hälsas skull!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar