14 februari 2012

14e Februari

Vilken fin dag jag har haft idag!
Trots att jag är singel och det är alla hjärtans dag ;)

Började med att jag gick upp och åt frukost och bakade bullar samtidigt. Kom underfund med att jag nog allt är lite laktosintolerant. Har ju typ bara laktosfria mjölkprodukter hemma nu efter att Jesper var här och min mage mår BRA!
Så bullarna blev även dom laktosfria :)
Sedan fick jag ett infall, gick till gymmet och sprang 5km. På 27 minuter, det ni!

Efter det träffade jag Jennie som hade en alla hjärtans dag present till mig. Två nyckelringar i form av hjärtan, en till oss var :)
Sedan var överraskningen en romantisk middag på Ikea! Haha underbart :)

Nu ska jag sova tänkte jag och imorgon ska jag på date igen! Fast med en kille denna gången :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar