30 november 2010

Halsont

Har börjat få lite småont i halsen. Vet inte ens om jag orkar bli trött på det. Har lärt mig att det inte spelar någon roll att man blir arg på infektionen. Det är bara att låta den göra sitt och sen bli frisk!

Idag ska jag iallafall ut i -12 kylan och promenera med Kozmo och Yra. Vi får se hur långt dom klarar med sina små tassar. Dom är verkligen inga stora fans av kyla, regn och snö.
Efteråt hade jag väl tänkt träffa Amanda men vår kommunikation har varit lite bristande igår och idag så vi får se om det blir av eller ej :)

Igår var jag på stan i princip hela dagen. Hittade massa bra grejer till KG i present (han fyller 19 på fredag) och två julklappar till mamma och Matilda :)
Har dock fler ärenden som jag skulle behöva få gjort idag. Åker ju till Paris om mindre än två veckor så jag måste få gjort mycket innan dess!

Ikväll blir det iallafall Åhléns-kväll med Kajsa. Dom har någon klubbgrej ikväll som vi tänkte gå på. För skoj skull. Kanske till och med kan hitta julklapp till någon där!

Nu får jag väl börja bege mig mot Guldheden för promenad med hundarna.
bye!

                                      Kozmo och Yra, första gången vi passade dom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar