22 november 2010

Helgen

Ja denna helgen blev lång.

I fredags träffade jag som sagt min kära vän Julia och lunchade med henne på Husaren i Haga :)

Efter det åkte jag och träffade mamma och lillasyster en sväng, innan jag åkte ut till Hisingen och Agneta.
Jag och KG passade på att äta middag där när vi ändå skulle ta ner lådor med grejer från vinden. Lådor fyllda med köksgrejer med mera som vi nu har här hemma!

I lördags jobbade jag hela dagen, det var efterlängtat och dagen gick undan. På kvällen efter jobbet åkte jag och mötte upp KG, VG och Ellen för att åka till Que Pasa och hänga med andra från gänget. Supertrevligt! Och kul att få träffa nytt folk som Ellen och Malin :)
Vi gick hem i ganska god tid där på kvällen iaf, för vi skulle ju upp och flytta och köpa grejer till lägenheten hela söndagen.
Och så blev det, hela söndagen gick åt till att bära, släpa, packa ner, packa upp, lasta och grejer. Till råga på allt så fick vi en parkeringsböter, yay!

Vi fick i alla fall köpt jättefina grejer till lägenheten. En hel del har vi redan packat upp och nu ser det ut som kriget här hemma med kartonger och plast över alla golv.
Och än är det inte slut, idag ska Magnus hjälpa mig köpa TV och mer grejer till lägenheten.

Gårdagen avslutades och belönades med pizza, cola och Scrubs i den halvtomma lägenheten :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar