7 november 2010

LOL

hej!

Just nu sitter jag i soffan och gör absolut ingenting. Det kan jag behöva efter denna vecka.
Denna veckan har varit så mycket upp och ner att det känns som att denna veckan var en månad. Dåligt har jag ju mått mer än halva veckan också, vilket gjort mig ganska utmattad.
Men jag har iallafall haft en bra helg!

Har idag spelat lol för första gången, så KG är mycket exalterad över detta. Jag är inte riktigt lika exalterad men kul var det! Nu vill han ju dock att jag ska spela lika ofta som honom och det har jag ingen större lust med direkt.

Ikväll ska vi även ha svärmor på middag. Jag ska laga mat, min kycklinggryta ska det bli. Sedan glass och Noblesse choklad till efterätt :)
Jag har även hunnit med att städa denna söndag. Precis som man ska göra på söndagar. Och detta gjorde jag innan jag visste att Agneta skulle komma hit, så det var inte därför jag tog tummen ur och städade. Så det så.

Veckan som kommer så ska jag få gjort en massa viktiga att göra saker. Jobba ska jag väl göra någon dag eller två men främst ta det lugnt och göra ärenden.
Sen så ska min lillasyster komma hit och sova över på torsdag också :)

Nu ska jag återgå till ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar