19 november 2010

19/11 2010

Hej!

Idag är jag tyvärr ledig igen. Jag vill verkligen inte bara sitta hemma jag vill få jobba! Men imorgon så, då jäklar ska jag sälja!

Idag ska jag istället träffa Julia på en fika (nu när som helst) och sedan ska jag vänta på att KG slutar så att vi kan åka hem till hans mamma. Vi ska hämta alla våra köksgrejer. Vi ska äntligen få ha våra egna grejer i lägenheten! Kommer kännas bättre om man skulle ha sönder något.

På söndag kommer Oscar och hans pappa och hämtar Oscars grejer här. Så då ska vi låna bil och åka och köpa våra egna grejer jag och KG :) Åh så kul!

Nu är det typ bara 23 dagar kvar till Paris! Ska bli så himla skönt att få åka iväg några dagar. Lämna gbg för ett tag :) Och få träffa Mimmi är nog det bästa <3

Mamma och hennes närmsta kompisar med alla sina barn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar