9 november 2010

Sitter i soffan och tjockar mig och funderar på när jag ska besöka doktorn för min mage och när jag ska börja träna igen. Har nog seriöst inte tränat sen jag började jobba på ikea. Vilket är sen i maj...
Det enda som kan få mig igång att träna igen är om min kropp mår dåligt av det. Alltså inte om jag skulle gå upp i vikt eller så utan att jag blir sjuk ofta och blir stressad. En annan sak jag märker är också att jag inte har någon energi om dagarna när jag inte tränar. Och det är rätt trist.

Men imorgon blir det ikea med älskling för att leta nya möbler. Ska bli kul! Vill verkligen hitta en riktigt skön och mjuk soffa. Som man kan somna i :)

Nu är det snart bara en månad kvar till Paris och Mimmi! Gud så jag längtar.

Snö idag då också. Hela dagen snöade det. Lite kul, men det blir ju bara slask av det och det är mindre kul.

Någon gång förra vintern. Det där är mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar