28 november 2010

Söndag

Söndag igen. Dock inget mig emot för jag har börjat uppskatta söndagar mer än alla andra dagar i veckan (börjar man bli gammal eller?)!

Idag har det städats lite grann här hemma och en hel del slappande. Handlat har vi också gjort! :)
Bland annat har vi köpt julskinka. Dock ska den inte ätas än på ett tag tyvärr.

Helgen har varit fylld med jobb och kalas i övrigt. Har fått sovit en hel del också, vilket är väldigt skönt!
Speciellt när man har jobbat ganska jobbiga pass på jobbet så behöver man mycket sömn för att komma igen.

Just nu sitter jag och pratar med Julian om nyår också. Vi ska antagligen åka till ett hus i Strömstad med Carro, allihopa. Sjukt kul att få fira alla tillsamman! Se upp Strömstad säger jag bara..
Vet att jag är ute i lite väl god tid, med allt nu. Men om jag kan mitt liv rätt så blir december och januari fullbokat!

Tappade tråden nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar