26 november 2010

Sitter här uppdragen ur sängen av pojkvän som redan gått till skolan. Onödigt att tvinga upp mig ur sängen precis innan han går!
Aja nu kan jag definitivt inte få bråttom iaf. Min buss går om 1 timme och 40 min.
Innan dess ska jag gå och hämta ut ett paket som kommit ifrån Adlibris. Det är födelsedagspresenter till KG och hans mamma. Agneta fyller år imorgon och KG fyller om en vecka idag. Däremot ska båda firas imorgon!

Idag skulle jag ha fått jobba mitt favoritpass; öppna bistron. Vilket är mellan 9 och 18, men jag bytte ut det mot ett 10:45 till 20:45 pass istället. Känner mig snäll och duktig! Mera pengar dessutom.
Ska dessutom få jobba med Emma nere i bistron för första gången! :)

Ikväll blir det bara SOVA! Kommer aldrig orka med kalas och grejer imorgon annars.

Förresten, någon som vill ha? : Nokia
Säljer den och har sålt min laptop. Så nu blir det iPhone 4 för min del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar