1 december 2010

Tandläkaren

Hej!

Idag har varit en trevlig dag måste jag säga. Gick upp väldans tidigt (inte alls) för att gå till tandläkaren i den bitande kylan (haha bitande)! Kom självklart försent 9min pga Västtrafik!
Men har man en awesome tandläkare som jag har så gör det inget. Hon limmade fast min båge bakom tänderna och tog bort tandsten på typ 10 min. Hur snabbt är inte det då?
Ändå hinner hon vara trevligaste tandläkaren i världen.Hon har TV i taket också!! Jag kollade på nyhetsmorgon under tiden hon jobbade :)
Jag har i princip aldrig haft en dålig eller elak tandläkare. Därför har jag heller aldrig tyckt det varit jobbigt att gå till tandläkaren. Tycker det är ganska avslapnande att bara ligga där medans någon pillar i tänderna på dig. Så som apor gör:)

Efter det åkte jag iaf hem och myste med KG innan jag åkte ut till pappa för lite kvalitetstid med pappa, Ann och  Leon. Mycket mysigt!

Nu har jag avslutat dagen med att äta Tacopaj med älskling och beställt en jättefin väska ifrån Asos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar