17 november 2010

17 november

Grattis till min fina Bella idag som fyller 19 år! Tyvärr (för oss) så är hon i Schweich och är au pair så vi kan inte fira henne irl. Men hoppas att familjen där uppvaktar henne ordentligt åt oss också!
Hörde något om att dom skulle åka till Ikea och fira henne ;)

Lilla Bodhi fyller även fyra idag. Ska kolla om jag kan hitta någon liten present med Cars-motiv att ge honom. Tokig i Cars som han är :)

Idag har jag hittills tvättat och lämnat Stella hemma hos sin familj. Sitter nu och slappar i soffan och dricker kaffe :)

En sorglig sak jag fick reda på för några veckor sen är att min fina Grandad inte mår så bra, vilket är oerhört sorgligt. Vet inte om jag kommer klara av att åka dit. Sjukhus klarar jag inte av. Får hoppas att han får komma hem snart så jag kan åka och ta hand om honom.
En gladare nyhet i familjen Mc Manus är att det ska bli tillökning! Jag ska få en liten skrutt till kusin i slutet av Maj :) Vem kunde tro att jag skulle få en fjärde kusin! Jag är så glad för min uncle och hans frus skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar