23 november 2010

He got well, after all

Sitter och slösurfar och dricker te. Har ont i magen, vilket jag har typ jämt nu för tiden igen. Har lovat mamma att gå till doktorn, men har ingen lust. Nästa vecka ska jag ju dessutom till tandläkaren så det får räcka! 
Eller ja...

Igår köpte jag som sagt TV och även lite annat, fast inne på Ikea. Magnus åkte med mig och det var trevligt :) Vi åt köttbullar där till middag också, haha.
Väldigt snällt av Magnus iaf att hjälpa mig!

Idag händer det inte mycket alls. Ska gå ut med Kozmo och Yra om en stund. Ska klä på mig alla kläder jag har! Massa snö ute ju. Sedan så ska jag hämta Matilda på hennes friidrott vid kl 6 ikväll. Annars ska jag bara vara hemma och laga mat. Kanske baka bullar också :)


1 kommentar:

  1. Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)

    Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

    SvaraRadera