17 maj 2012

Wish Me Luck As You Wave Me Goodbye

Hej!

Sitter i soffan med kaffet. Sovit tungt efter att jag vaknade inatt av den äckligaste och värsta mardrömmen jag någonsin drömt.
Ska skriva den i detalj här sen, även om jag egentligen kanske helst bara vill glömma den!

Jag åkte som sagt till Fia i Sandarna i tisdags. Fick nötter, godis, middag, äpplejuice och Irish Coffee. Jag har aldrig druckit Irish innan men fy satan vad gott det var. Och för att vara whisky liksom, jag kan nog lära mig dricka det ändå. Ännu finns det hopp för pappas lilla Irländare!
Fick träffa hennes pojkvän Benjamin också, mycket trevlig prick.

Igår stängde jag bistron och åkte hem, haha. Nada mas!

Idag ska jag jobba kortpass i matsalen vilket är satans gött då det är röd dag idag. Dubbelt betalt ;)
Är man timanställd så blir man inte glad för att röda dagar är lediga dagar, utan för att man jobbar och det är dubbelt betalt. True story!
Efter jobbet ska jag åka till Bella och Linus och mysa. Ja jag kör turné bland mina äldsta vänner som flyttat ihop med sina boyfriends!
Nej men Bella och Linus är himla roliga så det ska bli kul :)

Imorgon är jag ledig men ska göra to do's tänkte jag!

Peas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar