4 maj 2012

EGOdrös

Tjaa!

Kom lite sent i säng inatt, fastnade vid datorn i vanlig ordning! Men sen när jag väl skulle sova fick jag världens ångest och höll på att få en panikattack så slängde i mig en Atarax och andades i fyrkant tills tabletten började värka. Somnade till slut, vaknade nån gång men sen sov jag tills 10 min innan klockan ringde 9.00.

Gick upp och drog på mig löparkläderna, åkte till Angelica med hennes grejer också följde dom mig till Ruddalen där jag började springa och sprang hela vägen hem till Linné. Det ni!
Jag kände änna att det var dags då jag inte sprungit sen innan Italien haha. Nu är jag ju dessutom anmäld till Midnattsloppet den 25e augusti.
Vilka kommer och hejar?

Nu ska jag snart träffa Sofia Dalhed och sen ska jag träffa Felicia. Är grymt sugen på att se Maskinen på Liseberg ikväll, men det hänger på om Feli vill!

peace!








1 kommentar:

  1. du är så himla duktig på att träna! det ska jag med bli nu med nya dojor och allt

    SvaraRadera