14 maj 2012

Asså Haha på min familj

Ja jag bakade chokladmoussetårta och gjorde kyckling/couscous sallad som åts upp innan jag ens hann tänka på att fota allt.
Fint att det var uppskattat iallafall :)
Nu träffar jag inte Ann förrens i augusti, om jag nu inte flyger en sväng till Italien i sommar. Men det har jag svårt och tro att jag skulle hinna med och orka.
Oscar kommer med PS3 till mig imorgon men sen träffar jag inte honom förrens min födelsedag så det är också ett tag.

Pappa och Leon får jag lite mer tid med iallafall, som tur va !

Mc Manus här hade ett litet pinsamt flipp förut. Vet inte vad jag ska skylla på; sömnbrist, hormoner, sockervadd i hjärnan eller för mycket sand i sängen?
Tur att mina vänner tycker om mig även när jag har torrets och adhd :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar