15 maj 2012

Sad lazy days

Asså gud, hatar mina sånnahära konstiga dagar!

Vaknat femtioelva (61) gånger inatt av att jag trott att jag försovit mig till jobbet för å jobba stängning i matsalen. Drömt att jag vart sämst på jobbet och att jag ätit ormkött som var asgott!

Sen vaknade jag ordentligt och gick upp nån gång strax innan klockan ett. Sket i berget av disk, åt frukost o slappade vid datorn tills Julle ringde och ville ses en sväng!
Vi vandrade omkring, drack kaffe, snackade och gick å köpte hans Diablo 3 på webhallen.

Sen åkte jag hem åt lunch och har legat å kollat på Smash tills nu.
Nu ska jag åka hem till Fia för att slippa sitta ensam och vara ledsen.

Ikväll kommer Oscar med mitt/hans PS3. Hade ju vart kung!! Om jag hade haft en tv haha.

Imorgon ska jag stänga bistron. Gött å jobba bort dagar. Bästa jag vet nowadays!

Sen hoppas jag verkligen att Han (inte gud för han finns inte) hör av sig innan helgen. Helst med glada besked.

Auf wiedersen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar