18 maj 2012

Utslagna ur hockey-vm och sånt

Heej!

Ja jävla Sverige, bara åker ur sådär. Tjeckier alltså...

Vad duktig jag har varit hittills idag! Gick upp rätt sent. Vaknade av att Julle smsade och ville komma hit o käka frukost. Det var himla trevligt men han fick plötsligt rusa då han tydligen skulle jobba!

Sen diskade jag mitt BERG av disk från de senaste dagarna, duschade och klädde på mig. Åkte till pappa och lämnade lite grejer.
Där fick jag kaffe och sedan hjälpa till med att packa bilen som ska med Ann och Oscar till Italien imorgonbitti!

Sen åkte jag till torget och velade innan jag köpte ett armband till min kusin i konfirmationspresent och åkte hem. Nu sitter jag här och har precis betalat mitt Assasins Creed som jag köpte på Tradera för 50 spänn!

Ska strax packa ihop mig inför helgen. Sover borta ikväll och hoppas på att få snylta en sovplats hos mina kusiner imorgon ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar