25 maj 2012

Alltidbilligt, mitt nya ord

Hej!

Ännu en vacker dag med fågelkvitter, strålande sol och värme!
Gay, i know.

Sitter på Vasaplatsen och väntar på 3an. Jag ska åka till KG och lämna lite grejer, skulle gjort det igår men det blev inte av.

Igår efter att jag legat på pappas balkong några timmar så åkte jag in till stan och åt lunch med Khim på Franska bageriet i Vasa. Jag åt den goda tonfiskmackan Hanna! ;)

Sen kom Julian och sa hej innan jag och Khim mötte upp Henke o Micke i slottskogen. Där blev vi kvar många timmar. Både Jennie och Thomas joinade.
Jag var dock extremt trött å tråkig efter ett tag. Antagligen på grund av för mycket sol!

Sen mötte jag mamma och vi hämtade Matilda på friidrotten och åkte ut till Karin och Peter, kollade på deras nya hus och drack kaffe :)

Har haft en mysmorgon med mamma och Matilda nu också.

Idag står Ikea med pappa och stan med Vilma på schemat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar