5 maj 2012

Tjejen som kommer vakna sjuk imorgon

God kväll!

Sitter i min soffa och försöker komma överens med vinet jag har i kroppen och nyser.
Har varit på middag hos pappa ikväll med bland annat Oscar där också! Supermysigt, god mat och lite för mycket gott vin! Vore himla typiskt att vara bakis imorgon på jobbet och bara ha varit på familjemiddag haha.

Trött är jag också, trots att jag somnade SJU! igår. Har nog aldrig somnat så tidigt i hela mitt liv. Men antagligen var det för att jag tagit en Atarax kvällen innan och den konstigt nog höll i sig jävligt länge.

Ska gå och lägga mig om en timme typ, 8 timmars sömn är perfekt för min del.

Jag fortsätter sakna och jag spricker snart av att behöva vänta på honom i tysthet. Vågar inte röra till något hur gärna jag än vill skicka ett "jag saknar dig"....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar