7 maj 2012

Mc Maniaaaa

Jag är lite frustrerad. Inte sexuellt. Bara frustrerad.
När ni lämnar kommentarer får ni gärna vara mer specifika med vem det är. Visst kan jag klura ut någorlunda vem det är med hur mycket smileys och utropstecken ni använder. Men hallå, jag vill ju veta :)

herrejesus vad jag lät som en märkvärdig bloggare nu. Vilket jag inte är, knappt att jag är bloggare ens.
Men jag är ju liksom nyfiken på vem som skriver vad. You feel me?

För å skriva om annat, jag har sån jäkla huvudvärk varje dag nu. Hatar det. Jag tror det är spänningshuvudvärk men jag förstår inte vad det kommer av. Jag sover ordentligt och allt, mer än någonsin tidigare dessutom.
Värktabletter hjälper inte. Borde jag gå till doktorn för detta med?

Har btw hängt med Felicia nu ikväll och herre vad sjuka vi är. Vi har helt seriöst filmat oss själva och tyckt att det är hysteriskt roligt. Ibland undrar man. Klippet bjuder jag inte på, inte just nu iallafall haha.
Men bilder kan ni få !






1 kommentar:

  1. Men det är ju bara att trycka på länken kompis så kommet du till min blogg och ser vem jag ääär hallåååå <3

    SvaraRadera