13 maj 2012

En stolt vän

Sen jag senast bloggade har jag sovit, ätit en massa och suttit och stirrat in i datorn. Verkligen inte haft energi till någonting idag.
Sen så är jag ju faktiskt sjuk också, så kanske lika bra att ta de lugnt!

Fick iallafall dammsuget lite snabbt, duschat och klätt på mig. Så nu ska jag bara vänta på att få åka och träffa KG och Nisse igen. Känns bra, även om det är lite tufft.

Jag måste även nämna att jag är väldigt stolt (och lite avis) över min vän Sofia Dalhed som igår sprang GBG-varvet. Första gången hon springer så långt och hon sprang det på 2 timmar och 2 minuter. Sjukt bra.
Cred  till den bruden !
Nu vill jag bara bli frisk så att jag kan fortsätta med min träning. Jävla hals.

Imorgon blir det psykologen, tvätta och bjuda pappa, Ann, Leon och Oscar på två rätters middag :)
Sen hoppas jag på jobb resterande av veckan.

Pussar och kramar till er som behöver det!

1 kommentar:

  1. Åå Anna vad glad jag blir! Tack sötnos. Hoppas du hade en ball kväll igår, vilket det verkar som du hade:)Och krya på dig nu. Puss o Kram FIA!

    SvaraRadera