6 mars 2012

Vad hände med plusgraderna?

God dag!

Glömde helt av å blogga igår. Men jag hade kvalitetstid i tre omgångar så blev lite svårt att hinna med!

Började dagen med 3 timmars varuplock och brandövning på Ikea.
Sedan raka vägen in till stan för långfika med Hanna :)
Vi satt på det "nya" Condeco som öppnat breve Lagerhaus. Jättefint ställe med stora gamla fåtöljer!

Efter några timmar med Hanna så åkte jag till frölunda för en sista stund med Amanda och Lovisa för dennna gången. Angelica var ju självklart med och vi åt våfflor till middag!
Vi hade det roligt och mysigt som vanligt! Saknar Amanda redan o hoppas hon är tillbaka hos oss snart igen<3

När jag kom hem var både Gabbe, Bella och Linus där. Pratade med Fia i telefon och sen sov vi!

Idag har jag ätit frukost på condeco med Gabbe och nu ska jag gå en promenad med Angelica bort till Sisjön :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar