2 mars 2012

Friday and not in love

Men hej!

Kom precis hem från en konstigt dag på Ikea med huvudvärk. Väntar på att min fina Hanna (som jag äntligen träffar på måndag) ska ringa :)

Gick upp åtta idag för att ta upp tvätten, sen kunde jag lika gärna köra på så tog på mig träningskläderna, gick å köpte kaffekokare till mamma, gick till Heden och sprang hem (via stan, Operan och längs hamnen) i det fina vårvädret!
Sen efter två mackor och en dusch kom sjuka pappa och hämtade mig :)
Vi åkte hem till honom, pratade Italien, drack kaffe och kollade youtube klipp med irländsk standup! Riktigt kvalitetstid.

Sen körde han mig till jobbet där jag hade kassasäkerhetsutbildning och jobbade stängning i bistron.

Får jobba i kassan 10.15 - 17 imorgon också. Cashcashcash...

Puss å kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar