9 mars 2012

Fredagstankar

Jag är rätt nöjd just nu att jag blev kvar hemma. Har hunnit fundera en hel del. Vilket man iblamd behöver, ibland inte.
Typ som att nu är jag trött och less på Ikea. Mina helger, jävliga tider, tråkiga bussfärder m.m.
Dessutom ökar bara tjafsen, bråken och dispyterna i Restaurangen för varje dag som går.
Jag lovade mig själv att inte bli kvar där för länge. Nu har jag snart jobbat där i två år och det är ganska enough! Frågan är om jag ska härda ut sommaren där? Och just det ja, jag drömde igår natt att jag blev kickad från Ikea, is it a sign??

Sen är jag trött på folk som inte får mig att må bra. Många gillar jag för stunden men överlag hur dom beter sig är så jävla fult och destruktivt. Blä. Sånt har jag inte energi eller tid till.

Jag inser mer och mer vad som är viktigt för mig. Vet att jag skrev om detta för inte alls längesen men det blir bara mer och mer klart för mig!
KG och Nisse är så himla viktiga för mig. Det är viktigt för mig att jag får ha dom i mitt lilla liv. Så nu tänker jag lägga ner mycket av min energi på att få vara med dom igen nån dag. Dom är värt allt slit och all tid i världen.

1 kommentar: