8 mars 2012

Bellson sover

Sitter vid köksbordet med uppäten kvällsmat och funderar på vad jag ska göra åt mina stackars händer. Dom är torra, spruckna och fula i färgen. Att smörja in dom hjälper inte. Det enda som hade hjälpt hade väl varit att sluta jobba på Ikea? Haha.

Har iallafall jobbat stängning i matsalen idag. Heeelt dött fram till klockan 18 typ, då kom alla på en gång och det blev tufft att stänga iallafall. Men som vanligt hinner man färdigt i tid ändå. Känns alltid omöjligt men tiden räcker faktiskt till!

Bella låg redan i sängen när jag kom hem. Haha sämsta sambos ever. Eller kanske bästa egentligen?
Det lär ju dröja innan vi tröttnar på varandra iallafall, eftersom vi aldrig ses typ. Enda gångerna vi är hemma samtidigt så sover vi, eller hon åtminstone haha.

Imorgon är jag, tack gode gud, ledig så jag ska spendera dagen med att träffa Angelica, vara fotomodell för trafikverket och sedan träffa Felicia på kvällen :)
Men först av allt en fetingsovmorgon! Om jag inte äter frukost med mamsen på Condeco...

Sedan är det jobb på Ikea hela helgen, är inte alls pepp men måste ju ha pengarna så....what to do?

Nu ska jag strax runda av denna dag och dyka ner i sängen..

Fina Bella var upprörd över att jag sovit på soffan häromnatten, inte bredvid henne i sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar