1 mars 2012

Tell me right now baby!

Heeeeej kompisar!

Idag har varit en jäävligt lång dag och än är den inte slut!

Gick upp 04:30 imorse. Det gjorde ont i mig när jag igår fick ställa klockan på det. Jag ba: vadå 04? vad är det?
Men somnade med Bella bredvid mig i sängen runt halv tio så sov ett par timmar ändå :)
Det är med skräckblandad förtjusning som jag går till vagnen så tidigt på morgonen. Det är både spöklikt och mysigt när det är så dött!

Så jobbade vi 06:00 till 10:30 på Logistik, sen rast, sen 3 timmar i kassan, sen rast, sen en och en halv timme till i kassan. Klockan 16:10 kunde jag ÄNTLIGEN stämpla ut! Men då kändes det nästan lite tråkigt att gå hem...ja nåt fel är det på mig...

Nu ska jag tvätta mina och Bellas kläder resten av kvällen. Så jäkla jobbigt bara att bo högst upp och tvättstugan är i källaren. Men extra motion haha!

Vill köpa nya springskor...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar