30 mars 2012

Tisdagen

Alltså jag glömde helt av att blogga den här veckan. Typ iallafall, inte bra!

I tisdags hade jag iaf en sjukt bra dag. Kändes extra bra med tanke på hur kass måndagen varit.

Började med frukost på Franska Bageriet med Felicia klockan nio och sedan gick vi på stan till typ 12. Jag fick köpt ett par superfräsiga rosa springshorts som jag ska ha när det blir för varmt att springa i långbyxorna. Köpte även ett baslinne och en basskjorta på hm som åkte på med en gång!

När jag skildes åt från Felicia mötte jag upp Sofia och vi började med en kaffe och scones fika på Espresso House.
Sedan blev det en shoppingrunda till. Jag köpte ballerinaskor och senilsnöre till solglasögonen!
Sedan åt vi glass innan Sofia körde mig till Astra Zeneca. Ringde pappa och gick in till honom en stund. Tog en kopp kaffe och gick upp å satte mig på deras takterass och solade :)
Sen var det dags för mig att jobba (bara) stängning i bistron med Sara då det var möte för dom andra!
Kom till jobbet i så god tid innan så kunde sitta ute på baksidan och sola i en timme :)

Efter jobbet sen skulle det bli en öl och sen hem till sängen. Det blev massa öl och cider på O'Learys, Radison Blue och Berså. Sängen hamnade jag i först kl 4 på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar