26 mars 2012

Blir rädd för mig själv

Knäppaste dagen jag har idag. Vaknade imorse vid sju och kände mig som att jag sprungit in i en vägg med huvudet före. Sjukanmälde mig från det tre timmar långa passet jag skulle haft och somnade om till 12.

Gick upp, åt våfflor till frukost och drack kaffe medans jag betalade räkningar och hade lite kontorstid!
Angelica handlade mat åt mig och kom förbi med den, gudars så snäll!

Sen när jag insåg att de va rätt fint väder så gick jag en promenad själv i Slottskogen, sen en promenad med Angelica och de tre och sen när jag kom hem gick jag direkt ut och sprang typ 5,4km! Hallå eller?
Sen dess har jag duschat, ätit, sovit, ätit, sovit och ätit igen. Bara mellanmål dock.

Fattar inte riktigt vad som är upp och vad som är ner denna dag. Därför tänkte jag att det nog är bäst att jag går och lägger mig för kvällen och läser i den fina jakthundsboken jag fått av Angelica :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar