7 mars 2012

Jag borde ha en löparblogg snart

Äntligen sitter jag parkerad i soffan under filt och med fruktsallad som kvällsmat. Det är jag värd efter den här dagen!

Gick upp halv 5 som planerat och åkte tåget med Sara till Ikea och jobbade logistik. Denna gången fick jag vara på tag-själv-lagret vilket betydde betydligt tyngre grejer och större pallar. Men det var kul som vanligt!

Självklart blev jag förlängd i restaurangen sen så jag var backup/satt i kassan. Kände mig lite tuff när jag hade GC-telefonen och jag fick svara "Restaurangen, det är Anna" hehe!
Klockan tre åkte jag hem trött som en råtta. Parkerade mig i soffan och tryckte i mig choklad och en halv påse gifflar.
Hade hört att mamma och hennes väninna Helena skulle springa 8an i Skatås och jag ryckte upp mig och hakade på.
Så vi sprang alltså 8 km i typ snöstorm och nollgradigt. Men åh så gött det var. Jag sprang en bit framför mamma och Helena med musik i öronen. Kom in i ett bra flow och snön störde mig inte, snarare var det gött.
Kände mig seriöst lycklig när jag sprang, helt underbart. Och när det blev jobbigt eller tungt så kändes det fortfarande bra, det sporrade mig bara till att komma in i ett bra flow igen!
Så himla skönt när man gör synliga framsteg !!

Nu är jag jättejättetrött så ska strax gosa ner mig i sängen. Hade dock gärna haft sovsällskap, inte av vem som helst dock...

Puss å kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar