30 november 2009

Ush


Ja ush och fy för den skoluppgiften som jag sitter med just nu. Den är så tråkig så jag knappt får skuldkänslor för att allt jag skriver bara låter rörigt. Det är arbetsmiljö och säkerhet jag jobbar med. Visst ett ganska lätt ämne, men det räcker med att uppgiften är tråkig och jag tappar lusten totalt!

Jag måste gå till biblioteket och lämna tillbaka böcker som skulle varit tillbaka för mycket längesedan. Inte för att jag orkar resa på mig för det...men jag får väl gå dit innan träningen sen. Då ska jag ju ändå dra mig ut i mörkret. Jag förstår inte hur det kan vara så mörkt en hel dag? Inte klokt.
Får väl försöka se det som mysigt eller nåt:)

idag bestämde jag och sofia att vi ska båda byta projektarbete och göra ett uppdrag åt stadsmuseet ihop istället. Mycket roligare (och lättare) att jobba båda två. Iallafall när man vet att man kan lita på den andre. Julia, Joel, Jonathan och Jasmine ska också vara med fast de ska inte ha det som projektarbete. Känns bra att byta faktiskt, visst det hade varit kul att vara på Operan, men att jobba själv hade bara inte gått.

Nu kom jag ju på att jag skulle räkna matte också. SÅ byebye for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar