19 november 2009

Crisp

Jag blev så rastlös efter att ha suttit och skrivit hela fem sidor bara text på mitt arbete så jag begav mig hem till familjen Crisp, som nu för tiden bor typ på andra sidan gården från mig i Vasa. Me like!

Dock är inte Lukas hemma och hans syster, som förövrigt fyller år imorgon (GRATTIS GRATTIS!) pluggar med en kompis inför en redovisning imorgon..
Så det fanns inte så mycket mer att göra här, men sällskap är iaf trevligare än ensamhet. Vi sitter dessutom här i lägenheten och försöker få tag på Lukas som inte vill vara nåbar. Ajabaja.

Imorgon hade Bella och hennes vänner tänkt gå ut...till Trädgår'n närmare bestämt...vet inte hur pepp jag är. Bella vill att jag ska med och att jag ska vara riktigt pepp, men man kan liksom inte tvinga sig själv till pepphet känns det som. Och idag känner jag mig helt död och har fortfarande ont i armen. Får se hur jag känner imorgon, vill ju vara där för kompisens skull men det blir ju inge kul om jag är hängig.

Annars verkar det typ inte hända NÅT i helgen, första helgen på länge som jag inte har några som helst måsten. Eller ja, jag ska ju egentligen träffa pappa och dom på söndag, men jag tänker inte tvinga mig själv ifall det inte känns helt bra.
Jag hoppas iaf på chips i helgen! Ska få KG att vilja ha det också...inte bara äta det för att det finns där utan faktiskt vilja ha det från första början!!

Aja nu ska jag försöka få hit Lukas!

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar