1 december 2009

Hello Tuesday

God dag/morgon!

Tisdagar för min del innebär sovmorgon till 10:45 som är likamed väldigt skönt! Så jag är fortfarande hemma trots klockan, men jag hade tänkt gå snart. Idag skulle då den tråkiga uppgiften vara inlämnad men jag har inte gjort klart den. Jag trot iof att vi får göra den på lektionen också så jag ska väl skriva klart den då...tror jag.

Varför jag gav upp med den uppgiften var ju för att jag skulle kunna plugga matte, vilket jag gjorde och det gick jättebra med alla G-uppgifter jag fick gjort. Märkte att jag kunde det mesta. Idag ska min älskling hjälpa mig med matten här hemma och då jädrar blir det VG och MVG uppgifter!
Jag vill så gärna få VG på detta provet.

Efter att jag pluggat matte igår så gick jag och lämnade böcker på biblioteket och sen gick jag och tränade med mamma och Kristin:) tänkte att jag skulle skriva att det var mysigt men hur kan det vara mysigt att springa runt och svettas tillsammans i en varm sal? Inte alls...
Sedan åkte jag och mamma och handlade och det blev en massa god mat!
Så nu ska jag ta med mig picknik till skolan haha!





Aja nu får jag väl gå då!
bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar