25 november 2009

Onsdag

Åh så mysigt jag har haft det sen igår:)

Åkte hem till min lille sjuka älskling som inte mådde alls bra, stackaren. Vi lagade middag och kollade på Futurama. Sen gjorde jag my special hot chocolate med pepparkakor till som vi åt medans vi kollade på Futurama och Skins:)
Sedan myste vi resten av kvällen med just dessa serier och med varandra!

Idag har jag ju haft studiedag och KG kände sig inte frisk imorse så han har stannat hemma idag medans jag har tagit hand om honom. Vi har ätit varma mackor med oboy, halv special och myst ännu mer...framför Skins och Futurama:)
Nu är han på körlektion trots att han är sjuk. Nu fick jag sms om att han inte alls mår bra..min lilla älskling:(<3

Jag ska åka hem inte allt för sent ikväll...måste skriva klart en engelskagrej till imorgon. Och träffa min syster och mamma lite med..
Imorgon så ska jag och älskling gå på Trollflöjten antagligen..har fått biljetter av mamma. Men KG hostar som en galning så vet inte om vi går alls eller om jag går med någon annan.

Imorgon är det bara en vecka kvar tills att min KG fyller 18 också!:D Ska faktiskt hämta ut hans ursnygga present jag beställt imorgon också...hoppas inte att jag glömmer, haha.
Så nästa helg blir det massa party-party, både torsdag och fredag. Vem vet kanske lördag också om inte alla är helt borta!

Nu har jag lovat min älskling att jag ska spela lite Tibia...så bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar