22 november 2009

Söndag


Idag är verkligen en riktig söndag. Det är grått och regnigt ute, och man vet att man borde plugga men gör det inte.

Själv ska jag åka hem till pappa om en timme och åka med honom och kolla på när Leon spelar hockeymatch, ska bli kul, har nämligen aldrig sett honom spela hockey!
Förhoppningsvis vinner dom;)Efter det blir det middag:)

Idag har jag och KG verkligen bara slappat, brukar bli så när man inte har nåt bestämt. (finns heller ingen riktig anledning till att gå ut i sådant här väder). Så vi tog långfrukost och kollade på Resevoir Dogs under tiden. Typisk Quentin-film...ingen riktig story men en jävla massa blod och tuffa killar. Det gillar vi!

Nu har jag också försökt leta lite mer utbildningar som jag kanske ska söka till, denna gång är jag faktiskt lite ute och letar efter film-utbildningar trots allt. Jag har ju varit rätt trött på det här med media, men just film är media på ett helt annat sätt egentligen. Där kan man vara kreativ på ett annat sätt..
Det finns en utbildning i GBG som verkar intressant, vet dock inte om jag är tillräckligt kvalificerad. Den är mer inriktad på regi och även om det är min stora dröm att bli regissör så tror jag inte att jag har det som krävs.

Igår så skulle jag ju åkt iväg och tränat men istället tyckte Alexandra att jag skulle åka med henne till stallet och rida på Mellan, så så blev det:D Jag fick låna ridkläder och fick borsta en inte så vit Mellan tills hon blev vit som hon faktiskt SKA vara.
Sedan fick jag äntligen rida för första gången sen jag var 12! Det var inte mycket mer än skritt (eller vad det heter) men det var tillräckligt för att göra mig glad! Så nu hoppas jag på att få följa med fler gånger:D

Nu borde jag klä på mig, Agneta kommer med fika snart och sen måste jag åka!

Och om någon läser detta; ge mig gärna tips på vad jag och min bror kan göra i London! Han är nio:)

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar