25 november 2009

Mys

Kom precis upp i vår lägenhet igen. Jag och mamma har varit nere hos grannarna med andra kvinnliga grannar och druckit te och skvallrat om alla som bor i vårt hus. Haha känns lite klyschigt men vi skrattade massor!
Vi blev kvar i typ två timmar men det kändes som en kvart typ. Det ska göras om!

Pratade med Michell en av grannarna (som bott här längst) som har hundarna Sture och Yngve. Jag gick ut med Sture massor när jag var mindre:) Vi har bestämt att jag ska bli hundpassare numero uno till hennes hundar:) Det gör mig överlycklig! Jag kan helt klart inte få nog av hundar...men eftersom att jag inte ännu kan ha en egen så får jag snylta på alla andras! Men det brukar mest uppskattas ska jag tala om;)

Michell sa även att om de åker bort någon gång så får jag och KG passa hundarna/lägenheten:D Helt underbart ju!
Vi satt och diskuterade om att jag ska flytta hemifrån nästa år också...och hyran på tvåorna på andra sidan gården här är inte alls dyra om man är två personer! Och dessutom finns det ett par som inom ett tag ska flytta härifrån. TÄNK om jag kan få en lägenhet där! Hur lycklig skulle jag inte vara?

Måste bara få min älskling att vilja flytta hemifrån med mig, han vill tyvärr inte det än:( Men det går att ändra!

Ska sova nu...good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar