9 november 2009

Måndag...IGEN

Det är bannemig bara måndag och fredag hela tiden ju! Jag klagar inte men det är lite lustigt att det nästan alltid är måndag och fredag, haha.
Sitter hemma och måste skriva på min Samhällsuppsats men problemet är att vi har nyare Word på datorerna i skolan (jag vill inte ha nya Office, alltså 2007, det var bättre förr förstår ni!) så nu kan jag inte öppna dessa dokument på mitt USB-minne och jobba.
Om någon vet hur jag ska lösa mitt problem, var vänlig kontakta mig snarast!
Arbetet ska nämligen vara klart på Torsdag...hehe.

Idag har jag mest haft Rörlig bild (fråga mig inte varför det inte heter film) och 4 av 6 i våran grupp gick igenom vad som behövs för varje scen och vart den skall spelas in. Jag fick också veta nu vad jag behöver göra för skådespelarinsatser till filmen.
Vi kom nästan på alla ställen vi vill filma på; Guldheden, Tolered, Järntorget, Operan m.m. Allt känns så proffsigt nu när vi gör såpass stort projekt av filmen!
Jag ska dessutom få smälla en Hysén på käften;)

Jag läste också om sneakers som är inspirerade utav läskburkar. Mycket snyggt!
Jag gillar och passar inte speciellt bra i sneakers men dom här är ju lite oemotståndliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar