19 november 2009

Isabell

I Tisdag fyllde min lilla Bella 18 år, så hon är inte så liten längre!

Jag vaccinerade mig i Tisdags också. Jag har valt att vaccinera mig för andras skull, inte min egen. eller ja, för mig spelade det verkligen ingen roll om jag gjorde det eller inte men det är ju alltid kul att gå till vårdcentralen och få en spruta:)
Igår kan jag ju säga att jag inte mådde så bra, dunkande huvudvärk, ont i armen och lite feber. Men duktig som jag är så gick jag till skolan ändå! Jag hade ju matte.
Förlåt om jag skrämde någon med detta nu men jag tycker absolut att folk ska vaccinera sig! Inte göra som KG och Bella och strunta i det för att visa sig tuff och stark..haha. det finns folk som skulle behöva vaccinera sig men som inte kan för att de inte tål vaccinet. Ska dom stackarna behöva få influensan då bara för att du inte vaccinerat dig? Du kan ju dessutom få stanna hemma från skolan för detta!

Aja, efter vaccineringen åkte jag och träffade Bella och fikade med henne kompisar:) Sedan åkte vi hem tillsammans, missade buss 307 och fyllde i resegaranti. När vi kom hem blev det släkt, tacos och tårta:) Oliver var som vanligt till en början inte helt glad på mig men sen kunde vi allt gosa:)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar