10 november 2009

En Tisdag

Jag är så lättad! Den vanliga höstdepressionen har inte krupit in i mig i år ännu, och jag tror faktiskt inte den kommer lyckas heller. Och det har jag mina sjukt goa vänner att tacka för. Speciellt min pojkvän KG, Julian, Joel, 2m, VG och Emilia har hjälpt mig hålla den borta! Eller asså jag har inte ens tänkt på det, men dessa människor lättar upp vardagen så sjukt! De är typ aldrig deppiga eller griniga...nästan aldrig iaf^^
Ikväll hade vi en jättego kväll! En Tisdagkväll dessutom?
Det började med att jag och Julia gick liiite tidigare från Naturkunskapslektionen och jag åkte hem till VG där Joel och KG var. Pizza var beställt ifrån OnlinePizza och vi höll på att dö när den var 30 min sen:O När vi fått i oss våra pizzor och pepsi åkte jag och KG hem till honom för att lämna hans väska. Sedan mötte vi upp Joel och VG igen och åkte in till stan; där mötte vi upp Julle, Emilia och 2m och vi gick till Kings nånting? Drack öl gjorde vi och jag fick köpt min första Guinnes!! Nanny&Grandad you can now officialy be proud of your granddaughter!
Efter ett tag åkte Emilia hem pga trötthet och vi andra gick till Haket. Där de har över 300 sorters öl..lite wow på det. Stället är ganska litet så det känns knappt som att de skulle få plats med all öl äns en gång. Där mös vi och alla fick vi nog lite "How I met your mother" feeling av kvällen. Vi diskuterade detta också och kom fram till att vi skulle skaffa oss ett stammisställe precis som de i serien har. Haket röstar jag för!

Sedan åkte jag hem för jag ska trots allt upp i tid och lämna min syster på skolan och sen lite senare ha matte. Måste ha lite vakna hjärnceller imorgon...

Aja nu ska jag lägga mig och läsa lite Jakt-böcker:) Så KG kan få sin jägarinna någon gång!

Good Night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar