1 september 2012

Weekend is work

God morgon!

Sitter här vid datorn och käkar frukost. Tufft att erkänna men jag har ont i huvudet av två öl igår. Börjar som sagt bli gammal!
Igår var jag på Kingan med ingen mindre än Felicia min brud.
Hann mellan det och jobbet också hämta ut mitt paket ifrån H&M Home som hade kommit, jättefina var grejerna och precis som jag hade tänkt mig.
På söndag ska pappa även försöka hjälpa mig att hämta en fåtölj (köper från Blocket) i Kungshöjd och in i mitt vardagsrum!
På tal om pappa så var han och jag ute och sprang i torsdags medans Leon tränade fotboll. Vi körde intervaller nere på tippen och fy så trött jag blev haha...

Om en timme ska jag åka till jobbet och vara först i bistron sen gå upp och stänga disken. Åh så glad jag är åt det!
Men jag behöver helgpengarna om jag ska lyckas ta mig till Indien och till Mimmi i Paris. Så det får vara värt det :)

Ha en roligare lördag än mig, puss!

My lovely Dad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar