24 september 2012

Denna dag

God kväll kära ni!

Ja alltså jag skämms julite över att jag i förra inlägget (på väg till jobbet) skrev att det nog inte skulle vara så mycket kvar att göra när jag kom dit.
Åh mina vänner om ni bara visste hur fel jag hade! I fredags hade Pontus glömt att göra beställningar så Benny fick en ynka liten pall. Så ni kan ju fatta hur tom butiken nu var och hur mycket det fanns att göra!
Trots att jag kom 09.30 istället för 8.00.
Men jag jobbade över den 1.5 timmen jag hade försovit mig, gick upp och åt och sen gick jag för att säga upp mig. Det gick läskigt lätt, även med avslutningsmötet som jag fick ha med Maria :)
Känns väääldigt konstigt att jag ska lämna Ikea, har nog inte riktigt fattat det ännu...

Efteråt shoppade jag lite både i varuhuset och i SFM. Planerade även inköp för en sista shoppingtur (innan jag blir av med personalrabatten) som sker med KG på söndag förhoppningsvis!

Efter det har jag lagat mat, rastat Nisse och tvättat. Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe, Ahlgrens bilar och min dator. Rätt nöjd men väldigt trött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar