28 september 2012

The short version

Hej!

Sitter på vagnen hem från 2a lång.

Denna dagen har varit lång, mycket lång. Gick upp tidigt för att äta frukost med mamma och Matilda på Brogyllen.
Dom var lite sena så Matilda hann tyvärr inte stanna så länge men fick se henne iaf :)
Jag och mamma blev kvar ett tag, sen följde jag henne till jobbet. Därifrån gick jag till nordstan en sväng och fyndade en klänning på BikBok för 150 spänn!

Därefter åkte jag till KG, åt mat, tvättade lite och rastade skrutten. När KG kom hem gick vi och köpte vinterskor till honom. Snygga OCH praktiska!

Sen dess har jag käkat laxmiddag och Ben&Jerrys.
Sen åkte jag och mötte Felicia för öl. Först en öl på Dubliners på Järntorget och sen två på kingan. En rolig kväll i vanlig ordning med min kvinna!

Imon ska jag stänga bistron för sista gången i mitt liv! Känns bra. Dock lite sorgligt också eftersom att det inte är min helg och jag måste säga adjö till vissa då :( Börjar bli på riktigt nu och det känns faktiskt lite i lillhjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar