26 september 2012

Ännu en ledig dag

God morgon!

Alltså fy vad jag har skämt bort mig själv de senaste tre veckorna med lediga dagar. Eller okej, förra veckan var jag ju faktiskt megasjuk så det ska jag väl inte räkna in.
Och sen så börjar jag ju faktiskt att jobba heltid på måndag och ska ta körkort samtidigt så jag förtjänar det kanske?

Alltså lydnadskursen igår...det fullkomligt ÖSTE ner, blåste och var 9 grader. Till och med hundarna led och ville åka hem. Men dom var svinduktiga ändå!
Sen gav dom oss feedback, för var och en, hur vi ligger till med våra hundar. Vi fick bara två ord; skit bra!
Haha jag blev nästan sne för att vi inte fick nåt att arbeta med, men dom menade att vi redan vet allt vi behöver göra och bara ska fortsätta med det :)

Idag hade jag väldigt svårt att vakna, då somnade jag ändå strax efter nio igårkväll. Knepigt trött tjej!
Idag ska jag och Nisse iallafall åka till Brunnsbo och äta scones och busa med Julia & Zolo.
Dom behöver båda få leka av sig så dom lär bli glada!
Sen ikväll blir det middag hos mamma med Matilda och Nisse. Magnus är i Alingsås och jobbar så det blir tjejmys. Också Nisse då.
Mamma hade igår på morgonen varit på VIP-shopping på Åhléns och shoppat loss på MIssoni kollektionen. Så idag ska allt provas!

Ha en bra och lite mindre regnig dag!

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar