3 september 2012

Viva la france eller nåt

Dagens!

Måndag och det är sånt där jobbigt väder som jag inte klarar av. Blåser "kallt" och solen steker. Fast man har klätt på sig efter temperaturen i luften så man svettas och fryser om vart annat. Hur det är att åka kollektivt i det vädret ska vi inte ens tala om...

Igår fick jag gjort allt jag tänkte och lite till. Men jag höll på tills jag stupade i säng!
Sen upp och hoppa kl 06 imorse för att plocka varor i 3 timmar åt Ikea.
Sen dess har jag hunnit åka till mamma och hämta min flygbiljett och till mig för att hämta pass och packa.
Nu ska jag hem till KG, hämta Nisse och åka med fika till min fruga :)

Sen blir det middag och löprunda med KG :)
Här får ni bild på min fina fåtölj jag köpte igår med hjälp av pappa och nya löpargrejer. Pulsklocka och tröja.

1 kommentar:

  1. SV: menar du kuperad löprunda eller kuperat folk? Sry for beeing slow!
    Nice att du köpt löpargrejer, jag behöver verkligen med köpa på mig sånt.

    SvaraRadera