14 september 2012

Little sister, little brother

Hej!

Jag gjorde pannkaksfrukost imorse glömde jag nämna!
Satans gott och mysigt, till det hade jag ett samtal med Felicia :)

Har mest såsat hittills idag men lillasyster har varit här en sväng och vi har ätit godis, myst med Nisse och kollat på presskonferensen med Martin och Johan.
Kände mig gråtfärdig ett par gånger när man hör hur hopplöst det har känts för dom många gånger och deras rädsla att bli avrättade. Fy vilket öde och ändå ångrar dom det inte fullt ut. För det syfte dom åkte dit för är ju så viktigt!!

Nu har Matilda iaf åkt hem och jag ska strax rasta Nisse och svänga förbi systemet. Sedan bär det av hem till pappa för att umgås med lillebror och far.
Ikväll blir det häng hos KG med öl och de andra killarna. Blir nog inte världens ståhej då vi ska på lydnadskurs imorgon!

Hoppas ni som jobbar idag får gå hem snart och att ni får en ypperlig fredagkväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar