26 september 2012

Missoni för Åhléns???

Hej!

Ja haha jag skrev fel i morgonens inlägg såg jag nu! Jag menade självklart Missoni för Lindex och inget annat ;)

Men oj vilken mysig och lång dag jag och Nisse har haft.
Vi var hos Julia vid tolv och började med att handla.
Sen bakade vi scones och drack te. Blev allt lite kakor också...det är ju en tradition nu när vi ses!
Vi satt inne en bra stund men sen fick hundarna springa lösa på baksidan.

Sen åkte jag och Nisse hem till mig, han däckade och jag tog tag i mina tre garderober. En kasse grejer var Bellas, en ska skänkas, en med grejer som ska säljas (alt. skänkas), en liten kasse grejer åkte med till KG, en stooor kasse till vinden, lite grejer slängdes och det är tillräckligt med grejer o kläder kvar i garderoben! Haha suck på mig själv alltså. Men nu är det gjort och nu ska bara säljgrejerna upp på Tradera.

Sen åkte vi till mamma jag och Nisse. Dröjde innan mamma kom hem men lillasyster bjöd på 3 rätters.
Mozzarella&tomat till förrätt, nötbiffar med potatis till huvudrätt också hallon/druvor/ananas med vit smält choklad till efterätt. Så himla duktigt av en 12 åring! Tack så mycket Matilda :)
Hon hann även göra ett dödskallearmband till mig<3

Från Missoni blev det de svarta byxorna för min del! De var för små för mamma men hon hade hittat en del egna guldkorn ändå :)

Nu är jag trött...IGEN!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar