29 oktober 2011

Vet inte vad jag gör

God Lördag!

Har idag hittills hunnit med att städa hela lägenheten, äta frukost, gå med återvinning och rasta Nisse.
Inte så mycket kanske, men jag känner mig ändå trött??

Känt mig lite tom det senaste, känns som att jag gör alldeles för många besvikna och att folk gör mig besvikna nu. Orkar inte.
Tur att jag börjar nytt jobb på onsdag, behöver lite nystart känner jag!
Sedan så måste jag åka härifrån. Jag orkar inte sitta i den här staden allt för länge till utan en resa.
Jag vill så gärna till Dublin men det är krångligt att åka dit och jag vet inte vem jag vill åka med...
Åka själv kanske vore bäst ändå?


Idag blir det iallafall släktkalas för min fina kusin Carl som fyller hela 14 år. Känns som att det var igår jag hälsade på honom på BB. Fast då var jag bara 6 år gammal så det var allt ett tag sen ja...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar